torsdag, maj 28, 2009


Go´förmiddag!
Såg just att ni Stockholmare har regnväder...här skiner solen!
Ska på SPA-behandling idag & få hela kroppen Kamomillpeelad, Aloe Vera-inpackning. Under tiden Aloe Veran gör sitt till min nya fräsha hud ska det bli fot & hårbottensmassage...ni förstååår ju varför jag ler, härligt med presentkort!!
Började morgonen med ett glas härligt blodgrape-vatten i vinglas...allt för att köra SPA-känsla. Ätit en gröt med psylliumfrön, gojibär & sultanrussin..mmm, ska fortsätta göra mina tavlor som ska säljas i Grötö-Boa denna sommar. Försöka få min skrivare att fungera nu när jag (på bekostnad av Kitchen Aiden) har ny toner så fakturorna kan skickas ut :)
När jag kommer hem från Hagabadet blir det telefonmöten, byta fackförening, ringa försäkringsbolget, städa, packa & sen ut med Thea & intervalla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar