tisdag, september 08, 2009



Kaprifoler
Dessa underbara blommor.
De finns hela sommaren & följer med långt in i hösten.
När allt annat ändrar färg & saknar sommarprakt,
så slingrar de sig kvar lika väldoftande & vackra i naturen.
De är sagolika & tillhör absoluta favoriterna.
Imorgon...eller idag faktiskt,
åker jag efter 3 veckor i Blekinge & Stockholm äntligen hem.
Hem till Göteborg & ska försöka få ordning på en hel del.
Ska få träffa Eva som bor hemma i lägenheten,
hon är bara hemma i Sverige några dagar till.
Jag hoppas på tjejmys & babbel till kvällen.
Bloggen kommer att få massor av nytagna bilder framöver.
Blir mkt fint och många minnen från sommaren
som inte hunnit hit ännu.
Godnatt!
*

4 kommentarer:

  1. Hallo... Ville bara kika in å säga att de va så mysigt att få prata med dig "live" mycket nyttigt oxå som du delade med dig av, som jag ska komma ihåg.... =) =)

    Önskar dig en mysigt babbel kväll =)

    Kraaaaaaaaaaam josse

    SvaraRadera
  2. Underbar blogg Åsa. Inspiration!! Nyfiken på dina smycken, får fixa en visning nån kväll kanske? Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Josse: Såååå kul & äntligen träffa dig med ;O
    Vi har mycket gemensamt & hjärtat för fina saker & renovering. Jag önskar av hela mitt hjärta att du får en härlig start på företagandet & jag tycker det låter galet bra så jag LÄÄÄNGTAR till öppningen...glöm inte att säga till mig, jag kan vara kvällens fotograf ;O
    STOR KRAAAAM TEBAKS!

    SvaraRadera
  4. Nina: Vet inte vilken Nina du är (?Berätta!?) men jag blir jätteglad för fina ord och önskar verkligen just precis "att inspirera" med denna livsnjutarblogg. Jag bokar visningar & säg gärna till om det är nåt du vill ha :O
    Kram

    SvaraRadera