torsdag, september 10, 2009



Mitt senaste antika fynd!
Denna underbara Amerikakoffert med nitar & adresslappar från New York...JAG ÄLSKAR DEN!
Hittade för ett tag sedan en liknande här i Göteborg, men inte alls lika fin. Eftersom trenden inom inredning är resor & koffertar nu inför hösten så vet storstads-antikhandlarna att de kan ta betalt. En lite större men utan nitar & fungerande lås skulle de ha 3000kr för...en annan ungefär lika stor men brun och utan adresslappar 1400kr. Denna vackra svarta med ett vackert turkost sidentyg på insidan har jag gett 300kr för i Blekinge. Behöver jag säga att jag bubblade av lycka!

3 kommentarer:

  1. woow Åsa,så snygg,,jag har oxå en koffert,som dvd o stereo står på men på min står det Edestad,tänk förr vilket slit när de skulle resa,men det tackar vi för idag=)...KRAM.Lena E

    SvaraRadera
  2. Visst är de ljuuuvliga koffertarna, och att sitta & finurla på var de har varit fram och tillbaka. Vad har legat i? Hur åkte de? VEM ägde den då? Sååå kul, kunde jag ju tänka mig att du hade en oxå.
    Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker koffert!!! Vad välbevarad den är!

    SvaraRadera