lördag, juli 31, 2010

Idag firar vi...
Mia Svanberg
Upp tidigt & trä kycklingspett.

Marinera tigerräkor

& titta till de baconlindade dadlarna

som är fyllda med chevré & valnötter.

Skicka iväg Mia & Eva på överraskning,

massage & ansiktsbehandling på SPA´t.
Lindah gör tårtor & grejar ute på Backen,

vi fixar med rolig skylt & packar.

Sen bär det av & hämta damerna,

till Karön med båt & champagne på bryggan.

Middag & sång.

Vidare till Backen
för en härlig
tapaskväll
& fira "pensionären".

GRATTIS MIA!

*

2 kommentarer:

  1. Du är en sann inspiration du! Jag gick igenom din blogg för att hitta alla dina tips på Österlen och vilken resa vi fick! Det räckte och blev över skulle ju behöva en vecka minst där nere!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh nuuu först såg jag din kommentar Julia!!
    Så himla bra att du kollade bloggen och nu blir jag ju sååååå nyfiken på vad ni hann med?? Visst är det ljuvligt där nere, jag ska försöka hinna med det när jag kommer hem igen nästa vecka. Säg till om du vill fotograferas, jag har lite luckor i fotoschemat. Kram kram

    SvaraRadera